Szkolenia
Emocje a zachowanie pracownika w sytuacji zagrożenia

Uczestnik szkolenia zostanie zapoznany z następującymi zagadnieniami:

  1. Rola emocji i nastroju w percepcji zagrożeń w miejscu pracy.
  2. Emocje a zachowanie pracownika w sytuacjach zagrożenia.
  3. Regulacyjna funkcja stresu.
  4. Znaczenie właściwej organizacji pracy dla łagodzenia napięć i konfliktów.

 

Sposób realizacji szkolenia:

Szkolenie stacjonarne prowadzone metodą warsztatową, która zakłada aktywny udział uczestników przy zminimalizowaniu tradycyjnych sposobów przekazywania wiedzy. Metoda ta swoją skuteczność zawdzięcza:

  • uczeniu się przez doświadczenie,
  • wytworzeniu osobistego zaangażowania,
  • możliwości konfrontowania własnych doświadczeń z praktyką i doświadczeniami innych uczestników,
  • możliwości porównania efektów własnych doświadczeń z wiedzą teoretyczną,
  • sprawdzaniu różnych działań w praktyce.

W czasie zajęć wykorzystywane są ćwiczenia, prezentacje, gry, symulacje, testy samowiedzy, praca w małych grupach, case study, podsumowania, mini wykłady.

Półkole